جوش صورت با ریشه هورمونی

سلام خسته نباشین...اقای دکتر من ی دختر 23 سالم ک تقریبا2سال پیش صورتم دچار جوش های بزرگ و ملتهب شد(ک ریشه هورمونی داره و دارو هم مصرف میکنم) و تحت نظر پزشک راکوتان شروع کردم ولی دوره درمانم رو متاسفانه کامل نکردم (خودسرانه البته) و حدودا 5 ماه مصرف کردم چون دیگه صورتم جوش نمیزد.. ولی جای جوش ها رو صورتم موند بعد از جند ماه ک دوباره ب دکتر مراجعه کردم گفتن دیگه راکونان لازم نیس و باید لیزر برای جای جوش انجام بشه بعد گذشت جند ماه چند جلسه لیزر یرای رفع قرمزی جوش رفتم ولی متاسفانه باز جوش زدم بینتیجه شد البته نه به شدت قبل ولی جای جوش ها رو صورتم میمونه...دکترم رو عوض کردم دکتر جدیدم میگه باید راکوتان رو از نو شروع کنم بعد از گذشت 1 سال از قطعش..فعلا اقدامی نکردم وخیلی ناراحتم نمیدونم چیکار کنم ک صورتم دوباره مثه قبل بشه خواهش میکنم راهنماییم کنین...با تشکر


doctor

مقاله ای در وب سایت در رابطه با آکنه و ایزوترتینوئین و عود پس از قطع آن موجود است به آن مراجعه شود

۱۳۹۴/۳/۱۸ | 573 بازدید

به این مطلب امتیاز دهید :
0.00 از 5


پرسش های مرتبط:

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید? بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: