نوروز مبارک آنلاین سلامت

جناب دکتر خیر خواه،ابنجانب بعد از مصرف قر صهای تجویزی اتیسترون 2 میلی گرمی و آندروستین 50 میلی گرمی دچار حساسیت و درد در ناحیه سینه ها شده ام به طوری که شب موقع بیرون آوردن لباس زیر در شب احساس درد میکنم.با توجه به اینکه بنده دارای مشکل کم کاری تیرویید هستم و روزانه از شنبه تا چهارشنبه قرص لوو تیروکسین سدیم 1.میلی گرمی مصرف میکنم و آزمایش خون بنده در آخرین ویزیت نرمال بوده است.لطفا جهت ادامه یا قطع مصرف داروها با توجه به عوارض جانبی زیادی که برای داروهای فوق در بروشور دارویی ذکر شده است مرا راهنمایی کنید.متشکرم


doctor

سلام حساسیت وتندر نس مختصر موردی ندارد و جزو عوارض شایع است و نیاز به قطع دارو نیست.

10/29/2014 7:59:40 PM


به این مطلب امتیاز دهید :
0.00 از 5


ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید? بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: