نوروز مبارک آنلاین سلامت

آبسه جای آمپول

با سلام خدمت شما. من پسری 17 ساله هستم. حدود 2 ماه میشود که به استانبول ترکیه رفته ام. در اینجا به علت ضعف بدنی 2 عدد آمپول B12 و Bcomplex را توسط یک نفر که دوره دیده بود تزریق کردم. بعد از تزریق محل را ماساژ دادم و بعد از چند ساعت درد شروع شد. الان که حدود 1ماه از آن قضیه می گذرد باز هم درد میکند. هیچ کجای بدنم درد نمی کند و باسن هم درد نمی کند بلکه فقط محل تزریق درد میکند. وقتی راه می روم و یا می نشینم دردش شروع میشود. زیر دوش آب داغ هم رفتم و کلی هم ماساژ دادم ولی تغییری احساس نکردم.
از شما خواهش میکنم که به سوال من پاسخ دهید چون من به خاطر یک کار مهم به ترکیه آمده ام و می ترسم که این درد برایم مشکل ساز شود.
با تشکر.


doctor

سلام
اگر از زمان تزریق شما یک ماه می گذرد و درد دارید این طبیعی نیست.احتمال تشکیل آ بسه را می دهم. حتما به یک پزشک برای معاینه دقیقتر مراجعه کنید تا اقدامات لازم رابرای شما انجام دهد.کمپرس گرم مانند گرم کردن حوله و در محل درد گذاشتن به شما کمک می کند.
سلامت باشید

9/26/2014 12:16:06 PM


به این مطلب امتیاز دهید :
0.00 از 5


ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید? بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: