سلام اقای دکتر خسته نباشیدببخشید من خواهرم18سال سن داردوتقربیا ازسه سال پیش که ازش عکس MRIگرفتیم طبق تشخیص دکترش گفتند که میگرن شدید داردوچون خواهرم اونوقت یکم چاق بود گفت من با قرص های اعصاب وسردرد یک قرص بهش میدم تا زیاد چاق نشه وخواهرم ازاون وقت هیچ وقت نهار وشام یا بعضی وقتها صبحانه میخوره استفراغ میکنه وازشم اندوسکپی گرفتیم میگن معدش سایدگی واعصاب دارد ونمی دونیم چیکارکنیم لطفا راهنمای کنید.ممنون.


doctor

با سلام :
اگر برای خواهرتان تشخیص میگرن توسط پزشک متخصص داده شده باشد ، می توان میگرن را با دارو ویا با نوروفیدبک درمان کرد . ودرمورد اینکه برای پیشگیری از چاقی خواهرتان مرقوم فرموده اید یک قرص برایشان می دهید ، معلوم نکرده اید که چه قرصی می دهید ، شاید علت استفراغ ها از عوارض قرص لاغری باشد ، به نظر من لازمست از خواهرتان ویزیت انجام شود . چون شرح حالی که نوشته اید ناقص است.

۱۳۹۲/۱۲/۲۳ | 759 بازدید

به این مطلب امتیاز دهید :
0.00 از 5


پرسش های مرتبط:

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید? بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: