سلام ،وقتتون بخیر،من 3سقط در 7هفته داشتم، 5ماه پیش برای برداشتن سپتوم رحم هیستروسکپی شدم،بعد از 4 ماه اقدام که حامله نشدم،ماه پیش سونوگرافی یه کیست کوچیک نشون داد ولی دکتر گفت که خیلی کوچیکه ونیاز به دارو نداره،برای حامله شدن به تجویز دکتر قرص اوومید به تعداد روزی سه عدد،از روز سوم پرید استفاده کردم،بااینکه قبلا مرتب هر 25 روز پرید میشدم،این ماه سی و یک روزه که پرید نشدم ،حامله هم نیستم،ایا این تاخیر طبیعیه؟ممکنه قرص اوومید باعث بزرگ شدن کیست شده باشد؟


doctor

سلام ممکته به دنبال مصرف دارو پریود به تاخیر افتاده باشه بعد از پریود سوتوگرافی انجام بدین

۱۳۹۷/۷/۱۶ | 70 بازدید

به این مطلب امتیاز دهید :
0.00 از 5


ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید? بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: