نوروز مبارک آنلاین سلامت

با سلام پسر 9 ساله من دچار تیك عصبی حركتی شده تحت درمان دارویی هم بوده ولی جواب نگرفتم و الان دو روزه كه تیك صوتی هم پیدا كرده لطفا برای درمانش بهم كمك كنید . ممنون


doctor

با توجه به اینکه پسر 9 ساله شما قبلا تیک حرکتی داشته و در حال حاضر تیک صوتی هم گرفته حتما باید تجدید نظر دارویی هم انجام بشه یا دوز داروش بالاتر بره بهرحال تیک صوتی خیلی خوش خیم نیست و در اسرع وقت باید تنظیم دارویی بشه. به روانپزشک کودکتون مراجعه بفرمایید برای تنظیم دارو ولی تا به روانپزشک برسید حتما به فرزندتون توصیه بفرمایید که از دستگاه های کامپیوتری،تبلت،رایانه برای بازی استفاده نکنه چون که تیک ها با هر استرسی تشدید می شن و استرس بازی های کامپیوتری خیلی می تونه منجر به تشدید تیک بشه.

9/10/2018 11:25:06 AM


به این مطلب امتیاز دهید :
0.00 از 5


ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید? بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: