نوروز مبارک آنلاین سلامت

سلام خانوم دکتر خسته نباشید پسری دارم 6 ساله با علایم اضطراب و یا اوتیسم خفیف نظیر تاخیر در گفتار داروی فلووکسامین 50 روزی نصف قرص به مدت یکسال مصرف می کرده که پس از یکسال به علت بهبود روابط اجتمتعی و کاهش اضطراب دارو به یک چهارم کاهش پیدا کرده مادر بچه که فکر می کرده دوز یک چهارم کمترین دوز ممکن است و خسته شدن از دارو دادن داروی بچه را قطع کرده پس از گذشت 10 روز از قطع دارو پسرم دچار بیقراری شدید و از ان بدتر توهم و ادراک دوستان خیالی که قصد ازار و اذیت او را دارند شده که با بروز این علایم نگران شدیم و به پزشک مراجعه کردیم که دستور نوار مغز دادند که البته نوار مغز وی سالم بود و چیزی نشان نداد دکتر علاوه بر فلووکسامین داروهای ریسپریدون یک چهارم ظهر و شب و کلونیدین یک چهارم ظهر و شب شروع کرد که با گذشت بیش از دو ماه از درمان گرچه کمی ارام شده اما توهم کماکان وجود دارد و این مرا نگران کرده خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید


doctor

با توجه به علائمی که فرمودین در مورد پسر شش سالتون بنظر میرسه خب اضطراب واضح داره که با قطع داروی فلووکسامین دوباره علائم اضطرابی برگشته بهرحال شما دارو رو که مجددا شروع کردین که فکر می کنم بجا هم بوده اما در کنار دارو پیشنهاد می کنم در هر جایی که هستید دنبال کسی بگردید که دوره ی بازی درمانی رو دیده باشه و برای کم کردن سطح اضطراب سعی کنید که از دوره ی بازی درمانی هم برای فرزندتون استفاده کنید حداقل جلسات بازی درمانی 15 تا 20 جلسه س و اون هم می تونه به کم کردن سطح اضطراب فرزند شما کمک کنه چون تا اخر عمر که نمیتونید داروی ضد اضطراب به فرزندتون بدید بهتره که از روش های غیر دارویی هم استفاده بفرمایید.

12/31/2017 2:33:19 PM


به این مطلب امتیاز دهید :
0.00 از 5


ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید? بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: