نوروز مبارک آنلاین سلامت

ده سال پیش به دلیل حادثه ای که شب اتفاق افتاد حالت منگی و عدم تمرکز به سراغم امد به خاطر این حالتها خیلی میترسیدم و زندگیم مختل شده بود نزد روانپزشک رفتم و برایم سیتالوپرام 20 (روزی یک عدد) و امی 25 (روزی دو عدد) تجویز کرد،حالم کاملا خوب شده بود ولی چهار هفته پیش که قطع مصرف کردم دوباره حالتها و ترسها مخصوصا هنگام شب به سراغم اومد و الان پنج روزه که دارم دوباره طبق دستور قبلی پزشک مصرف میکنم ولی خیلی بیقرارم و ترس دارم و کمی افسرده شدم.لطفا کمکم کنین.ممنون


doctor

سلام
اگر قطع ناگهانی بوده این به علت افت ناگهانی سطح دارو در خون و مغز هست . مشخص نیست چه مدت دارو خورده اید ولی نباید طولانی مدت لازم می بود با این حال گاه استفاده از داروهای مکمل و کمکی قطع تدریجی دارو را راحت تر می کنه

7/21/2017 5:34:41 PM


به این مطلب امتیاز دهید :
0.00 از 5


ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید? بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: