از دست دادن تعادل روانی

باسلام و احترام....تورو خدا با دقت جواب بدین ممنون میشم....من یه دوره سخت مریضی پدرم که به بیماری مهلک ای ال اس مبتلا شده بودند درگیر بودم حدود ۵سال همش بابیماری پدرم مشغول شد که متاسفانه رفتن اون دنیا درسال۹۲فوت شدندفشار واقعا سختی بود بعد اون من عاشق یه دختری شدم که اون برعکس ازم بدش اومد بهم خورد رابطه حالا رفتم پیش روانپزشک گفت افسرده ای قرص سرترالین لاموتروژین زولپیدم پراپرانول بهم داد مصرفی کردم خوب شدم ولی طی این مراحل هر هفته یه حمله ای بدنمو فرا میگفت انگار همین الان داری میمیری یه حس خیلی بد که دکتر پانیک تشخیص داد و بهم قرص هالوپریدول پرفنازین گاباپنتین اضافه کرد ولی من با خوردن گاباپنتین و پرفنازین تعادل روانی خودمو از دست دادم من موندم الان کدوم داروهای و مصرف کنم لطفا راهنماییم کنید...
..


doctor

سلام
لازمه معنی تعادل روانی رو از دست دادن رو ابتدا با دقت بدونیم.

1395/8/27 | 676 بازدید

به این مطلب امتیاز دهید :
0.00 از 5


ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید? بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: