نوروز مبارک آنلاین سلامت

ریزش شدید مو

سلام.بنده به خاطرخوردن قرص پروکسیتین(قرص ضداضطراب و افسردگی)دچار ریزش فوق العاده شدید مو شدم.و قسمت های جلو سرم خالی شد. مصرف دارو را قطع کردم.دکتر شامپو و قطره ماینوکسیدیل تجویز کرد که به خاطر عوارضی که داشت مصرف را فطع کردم.از ماسک ها و روغن های گیاهی استفاده کردم.کمی بهتر شدم.ولی باز هم ریزش مو دارم.این ریزش تا کی ادامه دارد؟آیا موهای من دوباره پرپشت خواهد شد؟خیلی بابت این فضیه ناراحتم.


doctor

سلام-نه پاروكستین و نه ماینوكسیدیل باعث كم پشتی موهای شما نشده
به احتمال زیاد شما ریزش موی آندروژنتیك دارید و بهتره جهت سیر طبیعی مشكلتون و روند كنترل اون حضوراً مشاوره شوید

10/20/2016 7:50:35 PM


به این مطلب امتیاز دهید :
0.00 از 5


پرسش های مرتبط:

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید? بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: