سندرم محرومیت/جهش ماهیچه ای

اسلام وخسته نباشیداقای دکترعزیزچندتا سوال داشتم لطف بزرگی درحقم میکنید اگه زودتر منو راهنمائی کنید حدود یک سال ونیم هست که هرنوع داروئی مصرف میکنم حتی قرص سرماخوردگی یا داروهای گیاهی دچاربیخوابی وضعف اعصاب وبیقراری پاها موقع خواب میشم و جهش های ماهیچه ای تو تموم بدنم منو بیشتر از همه چیز اذیت میکنه اگه حتی یک استامینوفن ساده هم بخورم تا 2ماه همینوری هستم به خاطرهمین هرمریضی که میگیرم هیچ داروئی نمیخورم ضمناموهای صورت وبدنم هم خیلی کم شده سه ساله که به یک شهرمرزی منتقل شدم وبه دکتر خوب دسترسی ندارم خواهش میکنم اگه ممکنه بگین من چکار کنم این رو هم خدمتتون عرض کنم که بنده 2سال معتاد تریاک بودم بعداز ترک 6ماه قرص ترامادول و6ماه هم متادون مصرف کردم ولی الان 2ساله که هیچی مصرف نکردم به مشروب بیشتراز دارو حساسیت دارم ممنون میشم اگه منو راهنمائی کنید.یاحق


doctor

سلام علایم شما مربوط به سندرم محرومیت است باید داروهای مخصوص استفاده کنید توصیه میکنم به پزشک مراجعه کنید

1394/5/6 | 684 بازدید

به این مطلب امتیاز دهید :
0.00 از 5


ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید? بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: