علت نازک شدن پوست کف پا/سکته مغزی

خانم ۷۸ ساله اسفند ۹۲ سکته مغزی کردن سمت چپ بی حس شده و از ن زمان راه نمی توانند بروند . بیست شبانه روز بخش ویژه بستری بودن بعد در منزل مراقبت شدند فیزیوتراپی مرتب شدن ورزش و مراقبتهای تکمیلی داشتن .ازهمان زمان آغاز بیماری روزی یک قرص پلاویکس خوردن و داروی ضد چربی و ارام بخش و اسپیرین .تازگی به نظر می آیدپوست پاهای ایشان نازک و شیشه ای شده . آیا این عوارض دارو است یا علت دیگر دارد . پلاویکس را ما خودمان به محض اتمام تجدید می کنیم و می دهیم آیا این درست است ؟دکتر بردن ایشان بسیار دشوار است زیرا باید توسط دو سه نفر حمل شوند . از شما راهنمایی می خواهم . فشار خون ایشان پایین است هنگام سکته بالا بود ولی الان حدودا ۱۴ روی ۷ یا کمتر است .داروی معده هم می خورن . شربت پاک کننده کلیه می خورن .(شربتی با قوطی نارنجی و احتمالا فرانسوی ) . زود به زود عفونت ادراری می شوند این شربت تا حد زیادی کنترل کرده است .شربت فوق را هم بیش از شش ماه است که روزی یک قاشق می خورن . قرص های مکمل مثل فارماتون و ایزی ایرون هم می دهیم .
ممنون از عنایت شما .


doctor

سلام بدلیل کمبود ویتامین پا نازک شده 'فیزیوتراپی لازم می‌باشد'پلاویکس را هفته‌ای سه بار کنید آسپرین قطع نشود

1394/5/5 | 2162 بازدید

به این مطلب امتیاز دهید :
0.00 از 5


ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید? بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: