نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور
پرسش : با سلام پسر 9 ساله من دچار تیك عصبی حركتی شده تحت درمان دارویی هم بوده ولی جواب نگرفتم و الان دو روزه كه تیك صوتی هم پیدا كرده لطفا برای درمانش بهم كمك كنید . ممنون

پاسخ : با توجه به اینکه پسر 9 ساله شما قبلا تیک حرکتی داشته و در حال حاضر تیک صوتی هم گرفته حتما باید تجدید نظر دارویی هم انجام بشه یا دوز داروش بالاتر بره بهرحال تیک صوتی خیلی خوش خیم نیست و در اسرع وقت باید تنظیم دارویی بشه. به روانپزشک کودکتون مراجعه بفرمایید برای تنظیم دارو ولی تا به روانپزشک برسید حتما به فرزندتون توصیه بفرمایید که از دستگاه های کامپیوتری،تبلت،رایانه برای بازی استفاده نکنه چون که تیک ها با هر استرسی تشدید می شن و استرس بازی های کامپیوتری خیلی می تونه منجر به تشدید تیک بشه.
پزشک : دکتر کتایون خوشابی
می پسندم ( 0 نفر)

برچسب ها :

مقالات مرتبط :

پرسش های مرتبط :

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ثبت گزارش

Copyright © 2013 OnlineSalamat.com All right reserved