نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور
پرسش : با سلام بنده ۵ سال ترامادول مصرف میکردم روزی یکو نیم ورق اواخر سال پنجم پاهام به شدت درد میکرد و بعد از چند روز درد جای خودش رو به بیحسی و کرخت شدن انگشتهای پا داد الان سه سال هست که کلا ترک کردم و گاها که افسردگی و علایم ترک بهم فشار میاره یک چهارم قرص بوپر نورفین در روز استفاده میکنم البته همیشه نه و از اینکه تونستم این ماده خطرناک رو کنار بزارم به کمک همین ب۲ خیلی خوشحالم میخواستم بدونم قرص ب۲ رو چند مدت میشه استفاده کرد تا باز دچار سوع مصرف نشم واسه افسردگی خیلی دکترا رفتم تنها چیزی که جواب داده همین قرصه همون بیحسی که در ناحیه پا داشتم هنوز هم ادامه داره اگه ممکنه منو راهنمایی کنید با تشکر

پاسخ : سلام
در مورد بوپرنورفین ماده شبیه مخدر هست تا عوارض ترک رو بتونه کنترل کنه در واقع فقط جانشین ماده شده
در مورد بی حسی پاها حتما ای ام جی بشه
پزشک : دکتر مهدی عبدلی
می پسندم ( 12 نفر)

برچسب ها :

مقالات مرتبط :

پرسش های مرتبط :

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ثبت گزارش

Copyright © 2013 OnlineSalamat.com All right reserved