نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور
پرسش : با سلام خدمت جناب آقای دکتر . من متاسفانه یک مشکل در هنگام تراشیدن دندان برای پر کردن دارم و اون عق زدن و حالت تهوع است . من دیروز برای پر کردن دندان به دندان پزشک مراجعه کردم . هنگام تراشیدن دندان به شده عق زدم . این مساله واقعا من رو اذیت میکنه . البته این مطلب رو هم بگم که مشکل عق زدن من به خاطر فرو بردن ابزار دندانپزشکی در دهانم نیست و من با آنها مشکلی ندارم . مشکل زمانی آغاز میشود که پزشک دندانم را میتراشد و همان لحظه ته حلق من آب جمع میشود و به شدت حالت تهوع به من دست میدهد البته ساکشن در دهانم بود ولی شاید 20 الی 30 درصد اثر داشت . العان من چند تا دندان دیگر هم دارم که باید آنها را پر کنم و نمیدانم که اگر این مشکل حل نشود باید چه کنم . البته مطالبی در اینترنت وجود داشت مانند مکیدن قرص سنجد ولی نمیدانم تا چه حد این مطلب درست است . ممنون میشوم اگر من را راهنمایی کنید .با تشکر

پاسخ : دزود
این مشکل دز بعضی بیمازان با اسپری بی حسی در محوطه دهان کاسته میشود.
پزشک : دکتر حمیدرضا خضرایی
می پسندم ( 0 نفر)

برچسب ها :

مقالات مرتبط :

پرسش های مرتبط :

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ثبت گزارش

Copyright © 2013 OnlineSalamat.com All right reserved