نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور
پرسش : سلام پسر۶ ساله دارم که زیاد وابسته به خودم است وخیلی ترسو هست امسال پیش دبستانی باید میرفت که مهر ماه رو همش باهاش رفتم کنارش نشستم ماه آبان رو تنها میرفت اما مربی میگفت اصلا توجه به بازی های گروهی و حرف مربی نمیکنه کاری که خودش دوست داشته باشه انجام میده در ضمن بچه شیطونی و بازیگوشی نیست اتفاقا اروم وبا اعتماد به نفس پایینی هست ماه آذر رو هم اصلا به پیش دبستانی نرفته دیروز بردمش پیش روانپزشک کودکان بهش قرص ابیلیزول۵وفلووکسامین۵۰داده دیشب که داروشو دادم از نصف شب ببخشید همش استفراغ میکنه خیلی نگرانم تو رو خدا کمکم کنید دکتر تشخیصشونو بهم نگفتن ولی از دارو هایی که داده فکر کردم که شاید اوتیسم خفیف و وسواس رو تشخیص دادن ولی من علائم این بیماری‌ها رو در پسرم نمی بینم تو رو خدا کمکم کنید چه کار کنم

پاسخ : علائمی که شما در مورد فرزند 6 سالتون ذکر می فرمایید بنظر میاد که اضطراب جدایی از مادره که درمانش فقط جدا شدنه یعنی تحت هر شرایطی فرزند شما باید به مهد بره برای درمان این اضطراب جدایی در جایی که زندگی می کنید به یک بازی درمانگر مراجعه کنید از طریق بازی درمانی روی تخلیه ی هیجانات از جمله اضطراب میشه کار کرد در صورتی که اضطراب خیلی زیاد باشه گاهی استفاده از دارو رو هم ما توصیه می کنیم که در مورد فرزند شما هم دارویی که داده شده داروی ضد اضطراب هست و جزء عوارضش میتونه حالت تهوع هم باشه .در صورتی که مجددآً می خواین از دارو استفاده کنین با یک چهارم شروع کنید بعد از نهار با آب زیاد مصرف بشه تا اون علائم تهوع و استفراغ رو شاید کمتر شاهدش باشین پس بنابراین جای نگرانی نبوده احتمالا تشخیص همون اختلالات اضطرابی بوده و دارو هم داروی ضد اضطراب بوده.
پزشک : دکتر کتایون خوشابی
می پسندم ( 3 نفر)

برچسب ها :

مقالات مرتبط :

پرسش های مرتبط :

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ثبت گزارش

Copyright © 2013 OnlineSalamat.com All right reserved